Kritéria přijímacího řízení
Hudební obor
Rytmus:
- schopnost tleskáním reprodukovat 5 rytmických modelů v taktu 2/4, 3/4 a 4/4 taktu
- pochodování nebo tleskání do rytmu hrané ukázky
Sluchové cvičení:
- rozpoznání směru melodie
- určení vyššího a nižšího tónu, a slabšího a silnějšího
- určení chyby v melodii známé písně
Zpěv písně:
- libovolná píseň
Výtvarný obor
Na základě předložení 5 domácích výtvarných prací (ne prací ze školy):
- zralost výtvarného projevu (schopnost ztvárnit figuru, přírodu, pohyb, děj, využití formátu, rukopis)
- osobitý, individuální přístup k tématu, obohacení o vlastní nápady, fantazii, množství detailů
Taneční obor
Rytmus:
- rytmické, hudební a prostorové cítění (vytleskávání, běh, chůze v prostoru)
Sluchové cvičení:
- určení vyššího a nižšího tónu, a slabšího a silnějšího
Fyzické předpoklady dítěte:
- zjištění základních pohybových dovedností a fyzické předpoklady pro tanec (obratnost, celková pohyblivost,
- pohybová koordinace, pohybový rozsah, případně rozsah pohybu v kyčelních kloubech, pružnost páteře)
Literárně-dramatický obor
Řečové dovednosti:
- komunikativnost, správná artikulace hlásek
Herecká a pohybová etuda (podle věku uchazeče):
- pohybové dispozice (dítě se volně a spontánně pohybuje v prostoru, svůj pohybový projev přizpůsobuje motivacím, které učitel zadává)